vrijdag 5 juli 2013

Meer haaksels

'k Ben bang dat de deken een beetje op een laag pitje staat. Er zijn ook zoveel leuke dingen om te maken. Zo heb ik dan toch maar het boekje 'Kleurrijke cadeautjes haken' van Margriet de Munick gekocht en daar staan leuke dingen in!!
Zo heb ik de uil gemaakt 

En het rondje


 Ik had er eentje voor mezelf gemaakt en deze aan mijn fietssleutel gehangen, toen de juf van mijn zoontje hem zag en hem helemaal mooi vond! Dus ben ik in de naald gekropen en heb er nog eentje gemaakt. En ook maar meteen voor de andere juf, want die vierde haar 25-jarig jubileum. Voor haar heb ik ook dit gemaakt

Haar lievelings-kleur is roze...... :-)

Tevens heb ik uit het boekje van Margriet nog de sleutelhanger gemaakt

 
Nadat ik katoen van Drops Paris binnenkreeg (waar ik overigens niet zo heel erg tevreden over ben) ben ik begonnen met een tasje voor mijn dochtertje. 
En ik wil nog een projectje maken, maar daarover later meer ;-)

Geniet lekker van het mooie weer en tot haaks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten